kytarový efekt Edge PM-4

Kytarový efekt Edge PM-4 jsem zakoupil v Ostravě v Rock Paradise v roce 1997. Přišel jsme do prodejny a říkám, že jsem začátečník a že bych potřeboval něco na pořádně zkreslenou kytaru. Chlápek bez zaváhání říká, tak to tady pro vás mám přesně co potřebujete a vytáhle tuhle krabici. Já o tom tenkrát nic nevěděl a tak jsem si koupil svůj první kytarový efekt. Efektů mám od té doby povícero a na tenhle hraji pouze svátečně. 

Struční popis: krabice má přepínač 4 poloh , kde jsem navolit  intenzitu a druh zkreslení

1 - měkký kovový a velmi hustý zvuk s dlouhým sustainem, obsahující více basů a výšek - vhodný pro tvrdší metalové styly
2 - měkký, kulatý overdrive, vhodný pro styly jako heavy metal, hard rock
3 - jemný, méně zkreslený zvuk pro rock, blues
4 - agresivní, pevný, harmonicky bohatý crunch zvuk

Efekt není jako spoustu efektů z téhle doby true bypass.

edge pm-4

edge muj prvni efekt

rock paradise efekt edge

edge pm-4 vstupy

edge pm-4 spodní strana

edge pm-4 příbalový leták

edge pm-4 kytarový efekt

edge pm-4 český výrobce

edge pm-4 krabicejsem členem skupiny Samota

Komentáře

Oblíbené příspěvky